fredag 22 januari 2010

Blogg upphittad

Är inget vidare på dethär med bloggar. Satt just och försökte sluta titta i min navel (se tidigare inlägg)- vad göra, hur få fart på hjärnan? Tog upp min fantastiska sommarskrivkurslärares länktips, kollade Skrivpuff, knåpade enligt anmodan ihop några ord som nog aldrig stått i just precis exakt den kombinationen förr, blev så glad att jag glömde min navel i flera minuter, klickade omkring lite här och där för att försöka begripa om jag liksom blivit inloggad eller medlem eller nåt liknande på kuppen, och hittade... denna min bortglömda blogg. En mycket liten, mossig och lutande gravsten på den enorma, världsomspännande bloggkyrkogården ("testing testing! Verkar roligt dethär med blogg!". Dödstystnad. ).
Not dead, only resting. Bonk bonk. Titta, vad var det jag sa, nu sprattlar den!

4 kommentarer:

marmoria sa...

Varmt välkommen!

Anna sa...

Tack tack :-)!

http://tittelina.blogspot.com sa...

Underhållande skrivet och roligt!

Unknown sa...

Vad bra att du började skriva igen. Ser fram emot att läsa resten. Du säger det väl.